Friday 3 June 2011

..bYe2 UUM..

seTelaH 3 taun bergelumaNg denGan kereNah2 di UUM..aKu daH pon taMat pembelajaran 1st degree aKu kat sane..mcm2 kenangan terindah yang terlakar kat sane..bermacam2 jenis kawan..bermacam2 karenah...bermacam negeri..bak kate nenek kat astro tu..mcm2 ada..huhu..



mase muLe2 dtg UUM dulu..dh le aku dtg sowg2..mak ayah aku xpat dtg sbb jauh sgt kot..nsb bek aku agak familiar kwsn kat area sane sbb setaun dok memerah kepale hotak aku ni blajar kat matrik perlis..nasib bek ade mak angkat aku a.k.a mak kwn aku..dye yg tolong aku bwk dan memperkenalkan UUM yg xpernah tergambar pon aku akan duduk 3 taun kat sini..smpi2 je..mak aihh!..terkesima aku..'..ni universiti ke?hutan amazon ni?'..tyme tu..ALLAH je tau perasaan aku..cube korg bayangkan..dh le jauh..lps tu nk cari DPP BANK RAKYAT yang berada nun ke dalam hutan tu..lagi lar..tension gler aku tyme tu..





[lamBang baRu UUM..smPt lar aKu guNe tok cover page assgmnt..hehehe]



[DewaN Mas...tmPt nyaNyi laGu UUM ngn ikraR mase minggu orientasi n dewaN ni laR tok aKu amek skroll aku<<konVo day nnT>>..hehehe]


minggu pertama di Uni..aktiviti yang paling aku benci dlm kehidupan aku..iaitu minggu orientasi..aishh..bukan pe..tyme ni lar kene bangun awal..kene pakai formal..ade schedule..adoyai.aku bkn suke sgt terikat dgn schedule ni..ssh nk follow..tp sbb aku sowg je..blom ade membe2 lg tyme tu..kene lar follow..adoyai...aku cari gak membe2 yg aku knal..tp sowg pon aku xjmpe..tyme lar kene maniskan mulut..perkenalkan diri..bru lar jmpe kekwn yg berlainan negeri..aku igt lagi..org yg first skali aku paling menyampah, meluat adalah azlan abdul razak a.k.a mama ;...tau x sbb aku aku meluat giler2 babi kat dye..dh le same LDK ngn dye..pstu punyelar kekwat(berlagak)..ckp ade slang2 english..adoyai..kenape lar kite dijodohkan utk satu ldk..if x..mesti aku xbenci ko lan..hehe**maafkan aku ye lan..tapi lastly..kitaorang jadi close frenz dan kami berkiran lagi..hehehe..aku mmg kagum gler ngn dye..english dye..pergghh..mcm kite ckp malay..smpi aku xphm2 ape yg dye ckp..

skang bercerite pasal bilik plak..first rumet aku hifni...seminggu je aku ddk ngn dye..lps tu aku bla..sbb duduk ngn membe kwn aku..dye ddk sowg..aku pindah ke bilik shafarin..jadi rumet dye plak..akui ber'rumet' dgn dye 3 sem je..lps tu aku pindah plak ddk ngan Amir Ali Rabbani..aku hepi gler dpt ddk dgn dye sbb dye pon jenis giler2 n senang masyuk..disbbkan sedikit konflik yg melanda hbgn kami berdua..aku decide tok pindah diblik lain..tp kami dh ok ye skang..1.1.11..dye msg kt aku, dye say sori...acctly..aku dh lame nk msg dye..tp xde kekuatan lagi..nsb bek dye mule kan dulu..alhmdlh..lastly, aku ddk di blik 15a 314..tiada rumet..bilik itu..aku yang punya..hehehe..





[ni lar bilik aku yang terakhir sekali]






[bilik yg mcm tongkang pecah..nsb bek xde rumet..hehehe]

ok lar..aku nk chow dulu..jgn lupe follow blog aku k..aku nk citekan banyak cite ngn korg nnt..see to at next post.........=)

No comments:

Post a Comment