Friday 3 June 2011

kenDuri-KendaRe...

dh lame xdiundang ke kenduri kendare..even ade kenduri umah sedare@org kampong pon..mne de aku p pon..hahahaha..aku memang pemalas kan...hehehe..ntahle..aku acctly bkn suke sgt org2 ramai ni..aku rimas..tp if sedare rapat <<e.g sepupu ke, auntie2>>..aku suke lar..cmne ngan korg??ade sesetangah org suke p kenduri..sbb..dpt mkn free..hahaha..
[suasana kenduri..tp ni mcm kenduri perkahwinan je...hahahaha]


arini 6/4 umh nenek aku ade majlis kenduri..kenduri arwah kot..kat cni bestlar..sbb rmai spupu ngn auntie2 aku ade..ley melaha dgn diorg..hehehe..tmbhn lagi..nk buat sekali bufday nenek aku..bufday nenek aku 1/6 aritu..tp itaorg plan nk buat rini..sbb sume ade..tu yg lagi bertambah..to my grandma..luv u sooooo much..semoge dipjgkan usia dan kesihatan yang baik..aminnn...


kenduri stat lps maghrib..so smpt lar lagi nk share psl kenduri ckit ngn korg...pasal lauk..aku xtau lar..besenye ade ikan, ayam, sayur, smbl belacan..n special dishes asam pedas melake nenek aku..perrggghh terangkat siot..agak2 kat tmpt blogger sekalian cmne plak??ape menu utama yang ade tyme kenduri??


[lauk-lauk ketike kenduri..tp menu ni bkn kat umah nenek aku..hahahaha]

[tp perluke buku resepi tyme kenduri??ngeee~~..]
ok lar beb..spe2 blogger yg jadi follower aku n bace..bagi sikit feedback korg..kan ade soalan2 aku tanye td..klu sudi lar korg nk jwb persoalan aku tu..hehehe..k lar..aku nk chow dulu..nk melaha bersme sedare2 terchenta..hahahaha..ok darll ......bubyyeeee...mmmuuuuaaaahhh..=)


[mcmni lar berkumpul ngn sedare mare..best gler moment ni..**sekadar gmbr hiasan..bukan  geng  sedare aku ni ye...]

No comments:

Post a Comment