Friday 3 June 2011

..meNgediT bLog..

assalamualaikum...


dh lame toL aKu xbuKa blog aku ni..ade lagi upenyer..ni pon lepas aku tgk adik aku edit blog dye..mcm best je..so ape lagi..start lar mengedit..dok umah pon blom dpt keje lagi..kite kongsi2 lar cite2 ckit kat cni..=)

acctLy..aku pon baru je abes blajar..kat UUM nun jauh di sintok nun..3 taun dok sane, sblm tu aku dok stdy kat matrik perlis, arau..so setelah tambah, tolak, campur, bahagi, darab, pecahan, perpuluhan....4 taun lar aku merantau di utara tanahair..merantau2 ni memang best..banyak dpt pengalaman, jmpe kekawan yag berlainan negeri, dialek, ragam..macam2 lar..tp yg xbest nyer sbb berpisah ngn family yg jauh nun berada di selatan..Melaka..tempat aku dilahirkan dan dibesarkan..

akU dibesarKan dikalangan family yang sederhana..yang cukup agama, makan, pakai, tmpt tinggal..<<alhamduLiLah kredit to mY pareNts>>..aku ade 5 orang adik beradik..due orang kakak..2 org adik lelaki..aku tengah2 lar..akaK aKu yg berdue tu pon dh ade family sendiri..alONg aku dh ade 2 org anak..angah aku dh ade sorg anak pon..nnt next post aku cite pasal anak2 buah aku plak..aku post gambo diorg skali..hehehe..=)


[ni Lar aYah nGan maK aKu..Luv boTh oF theM so mucccchhhhhh]

[ni laR siBliNgs aKu...dr kiri..aku, ebY, aloNg, angah, adik]





No comments:

Post a Comment